Groeien met Social Media ?
Sociale media spelen tegenwoordig een grote rol in de groei en het succes van bedrijven. Of u nu een online bedrijf of een traditionele fysieke onderneming runt, als u aanwezig bent op sociale media, komt uw merk onder de aandacht van meer mensen dan wanneer u er geen heeft.
Hoewel marketing via sociale media net zo eenvoudig lijkt als het delen van berichten op Facebook of Twitter, is het dat niet. Een geweldige marketingstrategie voor sociale media omvat een zorgvuldige planning en verschillende taken waar bedrijfseigenaren zoals u geen tijd voor hebben.


Groeien maar

Wij gaan jullie helpen !
We koppelen je aan een virtuele assistent voor beheer van sociale media die gespecialiseerd is in het soort werk dat je nodig hebt.
Beheer
- Social Media branding
- Social Media-strategie ontwikkelen
- Onderzoek
- Campagnes uitvoeren
- Advertenties maken
- Inhoud beheren
- Gesprekken volgen
- Reacties beantwoorden en beheren
- Stel e-mailcampagnes in
- Monitor campagneresultaten
- Maak enquêtes en promoties
- Strategie ontwikkelen
- Rapporten genereren
- Beheer berichten van andere blogs en sociale-mediakanalen
Content Creatie
- Content creatie (Foto / Video / Tekst)
- Plan en beheer berichten
- Video's opnemen / bewerken
- Professionele foto's
- Inhoud onderzoek en beheren
- Contentkalender opzetten
- Verschillende strategieën inzetten
- Vlogs en blogs beheer
- Update bestaande inhoud
- Reageren op reacties
Oei... to much ?
Oefff.. klinkt dit allemaal wel erg veel en ingewikkeld ? Laat het dan lekker voor wat het is, en neem dan vrijblijvend contact met ons op.
In een persoonlijke gesprek kijken we naar het bedrijf, jullie wensen, maar ook naar wat jullie bedrijf echt nodig heeft.
Geen extra’s of “overbodige” onderdelen, maar doelgerichte taken.
Na het gesprek komen wij, met een op maat gemaakt, rapport voor jullie.
Voordelen
van Sociale Media Management
- Naamsbekendheid vergroten
- Klantrelaties opbouwen
- inkomend verkeer (traffic) verhogen
- Verkoop verhogen
- Verbeteren - SEO - ranglijsten
- Kosteneffectieve marketingstrategie

Social Media Portfolio
84% Social Media-account
Wist je dat 84% van de internetgebruikers een social media-account heeft?
Sociale media beïnvloed 43% van de internetgebruikers van 16 tot 64 jaar bij het onderzoeken van te kopen artikelen ( Hootsuite, 2020 ). De grote verscheidenheid aan sociale-mediakanalen zoals Facebook, Instagram, Tiktok, Twitter, YouTube, LinkedIn en meer, staan altijd klaar om de meest trending ter wereld te presenteren. Het gemak dat deze kanalen vooral bieden aan het MKB heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop verkoop, marketing en klantenservice werken.



Ready ?
Ben jij klaar om een Social Media Manager in te huren?
Hier is een snelle beoordeling om uw status te controleren.
Ik heb geen extra uren om te werken aan monitoring en interactie op onze sociale mediakanalen. Ik besteed mijn tijd het liefst aan business development en/of operations.
Ik ken de strategische en technische marketingmethoden in elk social media kanaal niet.
Ik heb een Social Media Manager nodig die kan plannen, monitoren, reageren op opmerkingen en interacties en verkopen van elk van onze social media kanalen kan analyseren.
Ik wil een Social Media Manager die onze bedrijfs DNA consequent kan vertegenwoordigen.
Ik wil een Social Media Manager die kan helpen bij het bouwen en/of beheren van onze contentstrategie. Ik heb niet veel tijd om relevante inhoud te conceptualiseren en te publiceren.
Ik wil een Social Media Manager die uitstekende klantenservice kan bieden.
Ik heb een Social Media Manager nodig die de analyses van elk social media kanaal kan rapporteren.
Ik lanceer dit jaar verschillende campagnes. Ik heb hulp nodig bij het publiceren van content op sociale media.
Ik wil onze verkoop verhogen, dus ik heb kwalitatieve en hoog-converterende social media posts nodig.
Ik heb een Social Media Management Service nodig tegen een redelijke prijs.
Top 4 redenen
waarom u een Creatieve Social Media Virtual Assistant zou moeten inhuren
Als u een startende ondernemer bent, vraagt u zich misschien af of een virtuele assistent voor sociale media de investering waard is. Welnu, hier zijn vier redenen die u zouden moeten overtuigen om er een in te huren om de aanwezigheid van uw bedrijf op sociale media te beheren.
#1 Tijd besparen
Sociale media zijn de afgelopen anderhalf jaar een krachtig platform voor marketing geworden. Het is gewoon een geweldige manier om bij je doelgroep te komen. Het probleem is dat veel bedrijfseigenaren te veel tijd op sociale media doorbrengen terwijl ze zich zouden moeten concentreren op het runnen van hun bedrijf.
Volgens een Vertical Response-enquête besteedt 43 procent van de eigenaren van kleine bedrijven ten minste zes uur per week aan marketing via sociale media. Velen worstelen echter met de extra werkdruk, aangezien ongeveer een derde van de ondervraagde eigenaren had toegegeven minder tijd op sociale media te willen doorbrengen. Dit is waar een virtuele assistent voor sociale media om de hoek komt kijken. Een virtuele assistent zorgt ervoor dat uw sociale media-accounts altijd worden bijgewerkt. Dit omvat het wijzigen van uw profiel indien nodig. Want hoewel je misschien je logo als profielfoto wilt behouden, moet je misschien je lay-out of achtergrond bijwerken om relevant te blijven.
Een virtuele assistent voor sociale media kan uw sociale media-accounts voor u beheren, zodat u meer tijd aan uw bedrijf kunt besteden. Wanneer u uw eigen bedrijf start, zult u waarschijnlijk uw handen vol hebben om uw bedrijf overeind te houden. Laat dus iemand anders uw sociale media-accounts beheren.
#2 Geld besparen
In tegenstelling tot wat sommigen misschien denken, kan een virtuele assistent voor sociale media voor u werken, u daadwerkelijk helpen geld te besparen. Dus hoe kunt u geld besparen als u een VA inhuurt? Welnu, het kan ervoor zorgen dat u geen geestelijke gezondheidsproblemen krijgt terwijl u te maken hebt met de toxiciteit van sociale media.
Even tussendoor: het uitbesteden van sociale-mediataken aan een virtuele assistent is een kosteneffectieve oplossing. Wist u dat u al vanaf € 350 per maand iemand kunt krijgen om uw sociale media-accounts te beheren? Terwijl u met een full-time medewerker meer dan het dubbele kwijt ent.
Afgezien van de betaalbare tarieven, hoeft u niet te betalen voor kantoorruimte of kantoorapparatuur en -benodigdheden, aangezien de VA op afstand werkt. U hoeft ook niet de gebruikelijke personeelsbeloningen te betalen omdat ze als onafhankelijke contractanten worden beschouwd. Je kunt ze echter altijd bonussen geven om ze het gevoel te geven dat ze gewaardeerd worden.
#3 Betere sociale media-inhoud en -plan
De meeste bedrijfseigenaren die hun eigen sociale media-accounts beheren, hebben geen plan voor sociale media. Simpel gezegd, ze hebben daar geen tijd voor. Dus vaker wel dan niet, promoten ze producten en diensten online en beantwoorden ze vragen als die er zijn en of ze de extra tijd hebben om dat te doen.
Als u een effectieve aanwezigheid op sociale media wilt – een die een publiek kan trekken en de conversieratio’s kan verbeteren – dan heeft u een betrouwbare aanwezige medewerker nodig om het werk voor u te doen. Een social media VA kan een contentplan maken, uiteraard met jouw goedkeuring. Hij/zij houdt je social media-activiteiten georganiseerd en komt met ideeën voor posts op social media voor alle grote platforms. Vergeet niet dat niet alle content geschikt is voor elk social media platform.
Een social media VA kan ook marktonderzoek voor je doen zodat je bedrijf op de hoogte blijft van de laatste trends in het social media landschap en een voorsprong krijgt op je concurrentie.
#4 Betere klantbetrokkenheid
Volgens een onderzoek uitgevoerd door auteur Jay Baer in samenwerking met Edison Research, is de gemiddelde responstijd om te reageren op klachten van klanten op sociale media vijf uur. 39 procent van de klagers die een antwoord verwachten, wil echter binnen zestig minuten. Als u een virtuele assistent heeft die uw sociale media-accounts beheert, moet u vragen en opmerkingen tijdig kunnen beantwoorden.
Constante betrokkenheid bij uw publiek is ook een must. Houd ze op de hoogte van nieuwe productlanceringen, weggeefacties of aankomende evenementen. Laat dit allemaal doen door uw virtuele assistent voor sociale media.
Onze werkwijze
Plan een consult
Plan een tijd om met ons te praten, zodat we uw unieke behoeften kunnen ontdekken en u kunnen helpen uw leven terug te krijgen.
Onderzoek
Laten we elkaar leren kennen. Deel uw doelen met ons, om te helpen uw zakelijke behoeften en potentieel te bepalen.
Creëren
Nu gaat de magie beginnen. Wij schrijven en delen de content kalender met jullie. Na goedkeuring gaan wij aan de slag met het creëren en posten van de content.
Bijsturen en evolueren
We bieden doorlopende ondersteuning en bewaken de prestaties. Wij volgen en houden de date voor u bij. Iedere maand ontvangt u een report en korte evaluatie.
Brainstormen
Bent u er nog niet helemaal uit of u iemand nodig hebt of niet ? Laten we gewoon eens een gaan brainstormen. Niets geen verplichting maar gewoon ontmoeten, ideeën uitwisselen en elkaar energie geven.
Wat kan er gebeuren ?

Omdat iedereen een
virtuele metgezel nodig heeft
Sociale media is nu één van de meest kritische aspecten van digitale marketing – ongeacht uw branche. Alleen met een goed ontworpen strategie kunt u uw publiek bereiken, en inhoud leveren die aanslaat bij uw publiek. Als u geen marketingteam in uw bedrijf heeft, kan een marketingstrategie voor sociale media uw mogelijkheden te boven gaan.
- Desalniettemin kunt u nog steeds net zo succesvol zijn op sociale media als uw concurrenten: huur gewoon een virtuele marketingassistent voor sociale media in.
Zelfs als je geen idee hebt hoe je effectief kunt zijn op sociale media, heb je waarschijnlijk niet de tijd om alles zelf te regelen. Een virtuele Ceative assistent voor social media is de perfecte oplossing. U kunt zo veel of zo weinig worden betrokken als u wilt bij uw social media-strategie. Of je nu ideeën hebt voor posts, zelf wat content wilt creëren of liever alles aan iemand anders toewijst, een VA is de oplossing.
Vragen & Antwoorden
Bekijk onze veelgestelde vragen over Social Media Marketing
Onze F&Q-sectie doet er alles aan om elke klant meer informatie te geven. Heeft u een vraag over hoe deze service werkt? Lees onze F&Q want veel vragen kunnen hier beantwoord worden.
Wat is een virtuele assistent voor marketing & social media?
Een VA voor marketing is een assistent die weet hoe hij online marketingtools moet inzetten en online kanalen weet in te zetten om uw merk bij een breder publiek te promoten. Ze weten hoe ze een online marketingstrategie moeten ontwerpen en uitvoeren, van beoordeling en campagneplanning tot het genereren van inhoud, beheer van sociale media, optimalisatie van zoekmachines en analyses.
Heb ik een VA nodig voor marketing en sociale media?
Ja. Posten op sociale media of het maken van een website lijkt misschien eenvoudig. Maar marketing is veel meer dan dat, en deze taken kunnen veel tijd en denkkracht vergen die een bedrijfseigenaar of oprichter zich misschien niet kan veroorloven, als u zich op uw kernverantwoordelijkheden wilt concentreren.
Wat voor soort taken kan ik toewijzen aan een marketing-VA?
Afhankelijk van uw wensen kan een marketing-VA de leiding nemen over het bouwen en optimaliseren van uw website- en sociale-mediaprofielen, e-mailmarketing, het lanceren van een zoekmachineoptimalisatiecampagne en het maken van afbeeldingen, teksten, productbeschrijvingen, persberichten, infographics, banners, en andere vormen van inhoud die consistent zijn met uw merkboodschap. Marketing VA’s kunnen ook meten en rapporteren over uw marketing-ROI.
Kan ik een parttime marketing VA inhuren?
Ja. Virtuele assistenten werken offshore. U kunt één VA voor u inhuren op uw gewenste schema of periode en u betaalt alleen voor het daadwerkelijke werk. Je beheert een VA uitsluitend online. Daarom is het essentieel om duidelijke verantwoordelijkheden, tijdlijnen en verwachtingen vast te leggen.
Social Media
tarieven
Basis
Vanaf € 99,- per maand
- Mobiel vriendelijk
- Snelle laadtijd
- Sociale media integratie
- WordPress CMS
- WordPress handleiding
- 2 concepten
- Slider
Groei
Vanaf € 999,-
- Mobiel vriendelijk
- Snelle laadtijd
- Sociale media integratie
- WordPress CMS
- Google page speed
- WordPress handleiding
- 3 concepten
- Slider + popups
Meest gekozen
Professional
Vanaf € 1199,-
- Mobiel vriendelijk
- Snelle laadtijd
- Sociale media integratie
- WordPress + Woocommerce
- Google page speed
- WordPress handleiding + cursus (2 uur)
- 4 concepten + 3 testmomenten
- Webwinkel functionaliteiten
- IDEAL integratie